Sıkça Sorulan Sorular

Wireless Modem çekmiyor!

Bu sorun kullanmakta olduğunuz modemden, binanın beton, ytong, boya, sıva tipine göre bile değişkenlik göstermektedir. Modeminiz den tam verim alabilmeniz için evin merkezi noktasına konumlandırmanız gerekmektedir.

Bazı cihazlar internete giriyor bazıları giremiyor!

Bu sorun genelde modeminizin sıfırlanmasından kaynaklanabiliyor. Bizim antenimiz ile sizin modeminizin aynı ağda ip dağıtımı yapması neden olmaktadır.Modeminizin Dhcp serverini kapatırsanız düzelecektir.

İnternetimiz Yavaş!

Kullandığınız modem sürekli 7/24 kapatmadan kullanıyorsanız öncelikli olarak kapatıp açınız düzelmez ise bizimle iletişime geçiniz.

Çok kötü hava muhalefetinden sonra internetimiz yok!

Yıldırım, Şimşek, Şiddetli yağmur, sel gibi durumlar dan sonra internetiniz kesildi ise tüm cihazların fişini söküp 2 dakika bekledikten sonra tekrar fişe takınız.2 dakika içinde gelmez ise bizimle iletişime geçiniz. Genellikle böyle havalarda elektronik cihazlarınızın elektrik bağlantılarını kesmenizi öneririz.

İnternetimiz yok ?

Dış anteniniz ve modeminizin fişiniz çekip kısa bir süre bekledikten sonra tekrar fişe takınız yaklaşık 2 dakika içinde gelmez ise bizimle iletişime geçiniz.

Modem Çalışıyor fakat Wi-fi bağlantısı yok ?

Modeminizin üzerinde wireless butonu olabilir ve yanlışlıkla kapatmış olabilirsiniz. Wi-fi düğmesine basarak aktif ediniz.

Modem çalışmıyor ?

Modeminizin adaptörünü kontrol ediniz. Prizden söküp tekrar takınız arkasında açma kapatma tuşu kapalı olabilir tuşa basıp açınız adaptörünüz bozulmuş olabilir bizimle iletişime geçiniz.

Modem çalışıyor fakat wi-fi ismi değişmiş ?

Muhtemelen modeminizi yanlışlıkla resetlediniz eğer ki router kullanıyor iseniz giriş portlarından WAN portunu bulunuz ve kablonuzu o porta takınız fabrikasyon modem ismi Wi-fi ağınızda gözükecektir şifreli ise modem alt etiketinde pin password gibi şifreleri vardı 8 karakterdir o şifre ile giriş yapabilirsiniz.

Merkezi sistem için Sorunlar ve cevapları!

Modemde internetiz yok ise Wan ışığı yanıyormu kontrol ediniz. Wan yanıyor ise bize ulaşınız. Wan yanmıyor ise kablonun Wan portunda olduğunu kontrol ediniz kablonuz Wan da doğru portta ise binanızın ortak kullanım elektriğini kontrol ediniz. Sizde elektrik olabilir fakat merkezi sistemlerde elektriği binanızın ortak kullanım elektriğinden alıyoruz.

 

Leave us a message